Wednesday, October 7, 2009

Esimene nädal vol2

Kuna mul on ühe nädala jooksul neli erinevat gruppi siis plaanisin kaks tegevust, nagu eelmises postituses mainisin ja mõtlesin, et teen neid kõigi gruppidega. Oh mind noort ja rohelist. Iga grupiga kujunesid asjad hoopis isemoodi suunas ja seda kõike kirjutan ma suures positiivses võtmes.
Täna olid siis grupid nn 3. ja 4.:)
Väiksematega meisterdasime riidepildi, voolisime huvitavast voolimismassist (allpool pilt) elukaid ja joonistasime neile kodu ja mängisime näpumänge ja lugesime salmikesi meisterdamise juurde.
Suurtematega tegime ka riidepildi aga kleepisime ka mosaiigiplaadi tükkidest raami ning sisse maalisime guaššidega pildi, kuhu peale panime riisi, tatart, herneid ja glitterliimi. Üliilusad tulid ja nad tegid pilte suurima pühendumusega, super! Loodan, et saan neist pilti ka teha.

Tuleb välja, et mu grupid on nii erinevad, et mõnega saame lausa 2 asja teha, kuigi see ei ole põhieesmärk vaid võimalus.

2 comments:

  1. mina jälle :D
    nägin seda massi Mail akna peal millalgi. aga kust ostetud? kudias toimib? kas kuivab õhu käes või mõeldud nagu plastiliin mitmekordseks kasutuseks? värvid segunevad?

    ReplyDelete
  2. Taibulast on ostetud neti lk on taibula.ee
    tegelikult on see mass tiba igav, esimene kord ehk on suuremat uudistamist. Seal on valida erinevaid - sädelevaid, pimedas helendavaid jne.
    See materjal üldse ei kleepu käte külge ja on nagu pisikesed terad, mille vahel on liim, kaalult hästi kerge. No kui pikalt mudida siis värvid natuke segunevad aga siis on lihtsalt kirju mass, mitte ei tule uus värv. Ma võin sulle uudistamiseks anda mõne topsi, ma ise täitsa niisama sain:D

    ReplyDelete